Thursday 27 August 2015

" PENAPIS AIR YANG 'OK' DI PASARAN "

Berikut merupakan pengalaman salah seorang pengguna yang dikenali sebagai MAMA LINA dan telah menggunakan penapis @ penulen air coway. catatan di bawah adalah dari blog beliau :





Bagi masayarkat yang duduk di bandar metropolitan macam saya, penapis air merupakan satu keperluan yang agak wajib ada di rumah.

Mula-mula memang saya fikir buat apa buang duit nak beli atau sewa penapis air, sebelum ni saya tak ambil peduli sangat.

En. asben yang bersungguh nak cari penapis air untuk kesihatan katanya, tapi bila tengok air berkeladak dan berbau karat, saya rasa memang perlu sangat setiap rumah ada penapis air, yang penting untuk minum.

Apa lagi setiap kali buat susu anak saya terfikir air bau karat ke aku nak bagi baby. Jadi saya sokong sahaja keputusan En. Asben untuk sewa penapis air.

Oh ya, penapis air ni dikira sebagai sewa beli sahaja, kiranya bayar secara bulanan selama 5 tahun, Ya la nak beli cash sakit juga rasanya, jadi kami pilih yang sewa beli sahaja.


Setakat ni berpuas hati dengan jenama 'Coway' yang digunakan sekarang, servis pun ok. Penapis air jenis yang ada dirumah saya ni dah lengkap ada air panas, sejuk,dan suhu bilik, jadi kalau nak buat susu anak memang senanglah kerja, tak payah jerang air atas dapur.


Satu kelebihan penapis jenis ini, andai kata 'blackout' elektrik terputus fungsi untuk keluar air tetap jalan, cuma panas dan sejuk tu tak adalah.


Apalagi , kalau anda cari penapis air yang 'OK' saya memang cadangan guna jenama 'coway' ops saya bukanlah ejen coway, cuma pengguna yang berpuas hati dengan produk dan juga servisnya.


sumber blog : MAMA LINA


Penapis @ penulen air coway / water purifier coway sally dengan bayaran bulanan serendah RM 140 untuk pakej sewa beli dan hanya Rm4,400 bagi yang ingin membeli secara tunai.




Penapis Air Coway menyediakan air yang terbaik dan diyakini ramai. Antara ciri-cirinya yang memikat hati ramai rakyat Malaysia.

Menyediakan 3 suhu air iaitu air Panas, Sejuk dan Biasa.

Air yang ditapis sempurna sehingga 6 peringkat

Diiktiraf dan dijamin Halal dari Jakim

PERCUMA Penghantaran

PERCUMA Pemasangan

PERCUMA Servis Sanitasi setiap 2 bulan sekali

PERCUMA Tukarganti Penapis berjadual

PERCUMA Jaminan Penuh

PERCUMA Alat Gantian Tulen

PERCUMA Pemasangan Semula (tertakluk kepada terma & syarat)

No comments:

Post a Comment