Friday 28 August 2015

Penapis air coway jadi pilihan Blogger Femes Nameeroslan ?

Blogger femes nameeroslan sedang mempertimbangkan untuk menggunakan jenama coway , dah penat nak angkat air.








berikut merupakan posting asal beliau di blog : http://nameeroslan.blogspot.com/ tentang pertimbangan beliau untuk menggunakan penapis aircoway  bagi memudahkan keluarga dan yang penting untuk kegunaan baby nya yang masih lagi perlukan susu botol. jom kita tengok apa pendapat blogger nameeroslan tentang produk penapis air coway ni.

antara model yang menjadi pilihan nameeroslan ialah model PETIT. Model petit ini dilengkapi dengan 3 suhu air iaitu panas,sejuk dan suhu bilik. (biasa)

model PETIT antara model penapis air yang mempunyai rekabentuk yang menarik dan moden.







kapasiti tangki untuk model PETIT ini ialah sebanyak 3 liter untuk air suhu bilik,1.2 liter untuk air panas dan 2.3 liter untuk air sejuk. mempunyai berat hanya 18.7 kilo dan mampu milik dengan bayaran bulanan hanya RM 120 sahaja sebulan.






antara sebab mengapa nameeroslan memerlukan penulen @ penapis air di rumah ialah :


  • masalah perut yang sensitif. jadi pentingnya air yang bersih untuk diminum supaya perut yang sensitif ni tidak lagi terkena masalah cirit-birit.

  • mempunyai fungsi air sejuk dan panas. jadi tak perlulah nak jerang air panas malam-malam untuk buat bancuhan susu bayi nanti.

  • tak perlu lagi masak dan isikan air untuk buat simpanan dalam peti ais. sebab dengan adanya penapis air ini dah auto refill air kedalam tank penulen air ni.








senang nak buat susu anak.



air bersih sangat penting sebab air lah bahan utama dalam badan. hampit 70% dalam badan kita adalah air. pastikan air yang kita minum juga adalah bersih dan sudah ditapis. apalagi untuk anak-anak kita minum.

anda boleh lawati LINK ini untuk sumber asal.



3 comments:

  1. Info yg sgt membantu! Coway mmg salah satu produk ternama di Malaysia. Kpd yg ingin tahu top 10 water filter produk, boleh baca artikel ni
    https://fazillahasyikin.blogspot.com/2022/05/10-penapis-air-paling-popular-di.html

    ReplyDelete
  2. selain jenama coway ada juga jenama lain yg bleh digunakan di pejabat. bleh tgk dulu artikel ini https://nurizzatimohdsaleh.blogspot.com/2022/06/perfect-water-dispenser-hot-cold-for.html

    ReplyDelete
  3. nice product review. but before spending any penny, please read the tips before buying any water filter. https://www.blogger.com/u/2/blog/post/edit/1111183496346069569/1960438865935482888

    ReplyDelete