Monday 28 September 2015

Berapa harga air botol mineral sekarang


Mana satu pilihan Anda?



.


PENAPIS AIR COWAY

Sewa bulanan: RM110
Sewa Harian = RM110 ÷ 30 Hari = RM3.70
HANYA dengan RM3.70 SEHARI....anda mampu menikmati:
.
.
AIR PANAS, AIR SEJUK & AIR BERSUHU BILIK, tersedia 24 jam sehari dari dapur kesayangan anda sendiri.

✔ Air yang nyata BERSIH, tanpa bau klorin atau karat, tanpa rasa payau dan tanpa ada keladak-keladak karat lagi!!

Kebersihan yang anda sendiri boleh yakini...kerana ianya dari dapur anda sendiri. X perlu was-was lagi dengan tahap kebersihan sumber air anda !!

✔ NO MORE sesak-sesak dengan BOTOL AIR, PETI AIS dah boleh "bernafas" semula, DAPUR lebih KEMAS dan yang penting...menambah lagi ke "STYLO" an dapur anda

✔ TAK PERLU nak keluar tenaga @ nak guna minyak kereta semata-mata nak pergi beli air botol. Tak perlu nak mengangkut-angkut botol-botol air naik ke rumah dah!!!

SERVIS SANITASI & PRODUK "CHECKING" setiap 2 bulan sekali. WOW...apa lagi yang perlu anda ragukan dengan penapis air anda?

✔ Any problem?? Tak risau....dengan sekali DAIL...Coway settlekan semua....FOC sehingga 5 TAHUN!!

✔ Penggunaan ELEKTRIK dapat dijimatkan berkali-kali ganda jika dibandingkan dengan penggunaan "Water Heater" ataupon penggunaan PETI AIS.

PENUKARAN 6 BIJI FILTER berskala, hanya untuk pastikan yang air minuman anda sentiasa di TAPIS dengan berkesan. FILTER yang tamat tempoh hanya akan meracuni kembali air minuman anda...sesuatu yang ada TIDAK BOLEH ambil remeh ok!!

Dan lain-lain.

Well...semua kelebihan di atas sedang dinikmati oleh para pengguna COWAY..termasuk kami sendiri sehingga kini. Dan faktor-faktor inilah yang telah membantu kami memilih produk yang terbaik untuk keluarga kami.

HANYA 3.70 SEHARI yang perlu anda laburkan untuk pastikan keluarga anda menikmati AIR YANG BERSIH + semua bonus-bonus keistimewaan seperti di atas. 

BAGAIMANA??? Berbaloi tak rasa-rasanya?

JAWAPAN ada pada diri anda !

Jadi..MANA SATU YANG ANDA PILIH?


Rasa-rasa...ada tak BAJET RM3.70 sehari untuk kebersihan & kesihatan keluarga anda?? JIKA YA....hubungi kami segera ok

p/s: mmmm....berapa harga terkini sebotol air mineral di pasaran yerk?? dah lamaaa kami tak borong air mineral berbotol2 macam dulu...fuhhhh.




JOM BERTUKAR PADA PENAPIS AIR COWAY


HAFEEZ / 012-3969017
HAFEEZ / 012-3969017
HAFEEZ / 012-3969017

No comments:

Post a Comment